Aste on digimarkkinointiyhteisö IAB:n jäsen – ”Pyrimme olemaan aina askeleen edellä”
Mikä on IAB Finland?
IAB (Interactive Advertising Bureau) on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa alan trendeistä tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Jäsenet voivat vahvistaa omaa osaamistaan ja olla mukana vaikuttamassa digimarkkinoinnin tulevaisuuteen.
Mitä hyötyä IAB-jäsenyydestä on Asteelle ja sen asiakkaille?
Digitaalinen markkinointi muuttuu ja kehittyy jatkuvasti. Tulee uutta teknologiaa, uusia alustoja, tekoälyä ja automaatiota. Asteella panostetaan siihen, että tuotevastaavat paitsi pysyvät tässä kehityksessä mukana, niin ovat jopa askeleen edellä.
”Yksi tärkeimmistä tehtävistämme on tehdä asioista entistä sujuvampia, tehokkaampia ja tuottavampia yhdessä asiakkaidemme kanssa. Se edellyttää todella hyvää tuntemusta eri digitaalisista ratkaisuista ja mahdollisuuksista”, Asteen tuotevastaava Teemu Martikainen kertoo.
IAB Finland järjestää jäsenilleen seminaareja, webinaareja ja työryhmiä, joissa Asteen ammattilaiset voivat kehittää osaamistaan ja vaihtaa ajatuksia muiden asiantuntijoiden kanssa.
Lue myös: Hyödynnämme automaatiota tehokkaaseen tuotantoon
Mitä Aste tuo mukanaan IAB:n yhteisöön?
Aste tunnetaan vahvana designin ja sisällöntuotannon, aineistonhallinnan ja prosessien osaajana. Kumppaneina on Suomen tunnetuimpia brändejä, johtavia mediataloja, kustantajia, järjestöjä ja liittoja.
”Taito innovoida tehokkaita ratkaisuja ja hyödyntää tekniikkaa arjen sujuvoittamiseksi on Asteen ydinosaamista. Olemme innoissamme, että voimme jakaa tätä osaamistamme ja tuoda omia näkemyksiämme IAB:n työryhmiin”, Teemu Martikainen sanoo.
Teksti: Maija Vaara, Aste Helsinki
Kiinnostuitko keskustelemaan lisää tai laajentamaan yhteistyötämme? Kaikki yhteystiedot löydät Ota yhteyttä -sivuilta.
Asiantuntijat